Find experience

Experience diving nationwide (beginners OK) Experience 807 (in order of popularity)

Review

ダイビング初体験で不安でしたが、 説明わかりやすくて 話してくれる内容も楽しくて 緊張はしてましたが 潜り始めたらリラックスして 楽しむ事が出来ました( ¨̮ )︎︎❤︎︎ 綺麗な魚や貝の卵など 見た事のない物までみれて 良い経験が出来ました。 また機会があったら 是非お世話になりたいと思います☆ 素敵な思い出ありがとうございまし☆彡.。

More

Review

Despite being the latest reservation, I was relieved that the response was very quick. The correspondence was also very kind. Because the experiencer and the license holder were together, we were able to deal flexibly so that we could enjoy the license holder as well and enjoyed it. Diving ended in the morning and returned to the island in the afternoon, so I was able to use the time effectively.

More

Review

初島の海岸から体験ダイビングさせていただきました。 2人で参加し、どちらも経験なしで不安でしたが、初め2人に対して専用にスタッフがついてくれてお店で全体の流れやハンドサインについてゆっくり丁寧に教えてもらいました。 その後機材のセッティングと使い方も丁寧に教えてくれて、記念撮影しながらいざ海へ! 1人ずつにガイドのダイバーさんがついてくれたので、リラックスして海に入れました。最初ちゃんと呼吸ができるか、自分のペースで確認できるまで焦らず待っていてくれました。また、耳抜きに時間がかかってもゆっくり少しずつ進んでもらえました。 それでもだんだん慣れてきて、ロープから少し離れたところまで引っ張ってもらったり、魚がたくさんいるところを指差して教えてくれたり、初めてなのに驚くような充実したワクワク体験ができました! もし初めてで大丈夫かなって思っている方はぜひマリンボーさんで体験してみて欲しいです。スタッフの皆さんがとても明るく話しやすい方で、親切に教えてくださったので何もかも楽しかったです。上がってきてすぐ、もう一度潜りたいと思ってしまうほどでした。 機会があればリピートしたいです。

More

Review

御夫婦でやっておられると思うのですがキャプテンに奥様に凄く丁寧な説明と海の中での誘導で安心して楽しめました。シュノーケルポイントも凄く綺麗な場所を4ヶ所もまわってくださり本当に得をした気分にもなりました。体験ダイビングでは初心者の友人もいたのですがキャプテンにすべて任せるような感じで何事もなくスムーズにダイビングを楽しめる事も出来てとても良かったです。次回も是非お願いしたいと思います。 素晴らしい1日をありがとう御座いました。

More

Review

初めてのダイビング体験で不安もありましたが、ご丁寧に優しく教えてくださり、ダイビング中も安心して楽しく過ごせました。 また行きたいと思います!ありがとうございました。

More

Review

まるっきりの初心者でしたが親切にレクチャーして頂きとても良い思い出が出来ました! スタッフの方々は皆さん感じが良くとても楽しめました!大満足でした!

More

Review

I took part in the diving and mangrove canoe 1DAY tour with friends 4 people. In life's first dive, I first had to be nervous, but I enjoyed very! Also easy to talk in your friendly towards the instructor, I enjoyed the tour with a good atmosphere of from beginning to end very feeling! Before you dive you explain properly, such as how to use the equipment, since you ask also practice, we were able to dive with confidence. Diving point, but I like change in the state of the sea for the day, diving point of the day when we have participated at the wonderful about too extravagant for a beginner, was a big satisfaction! Dive time is also exquisite, indeed! I felt that. Also towards the canoe, as the views of the mangrove is indescribable beautifully, I was able to spend a relaxing time and very relaxing. Diving canoe also really fun, it was really good to choose a coral Chaya's tour! I want to go again!

More

Review

The day before was looking on the net want to dive, discover a menu of request-based Kerama experience diving! I called in the useless origin, it has been participating in the fact that the booking! I have received a sudden reservation despite carefully reservation, thank you. Pleased me grant to turtle request, I was able to participate in fun! In particular jump from the top of the ship became a unforgettable experience! Also thank you.

More

Review

当日は大変お世話になりました。 8歳になったばかりの娘も水深の浅い場所までではありましたが、シュノーケルとは違った海の景色が楽しめたと思います。 人見知りをする娘も、ついてくれたインストラクターの方が「優しかったよ!」と言っておりました。 翌日は、本島でシュノーケルをやりましたが、透明度が違いました。 また、来年沖縄に行く際は、こちらのお店にお世話になりたいと思います。 来年は、体調万全で望みたいと思います。by父

More

Review

インストラクターさん、スタッフともに優しい方ばかりでした。 また、(場所によっては)ホテルからの送迎もあり、送迎の車中も楽しく会話でき、非常に良い時間になりました。 海もめちゃくちゃきれいで波もおだやかでした!

More

Review

Four families were at Taketomi Island neighborhood experience diving in (the child small 6 small 4) (half a day), but received a gently polite advice to members of the staff, we were able to enjoy the fun underwater swimming. It was a great satisfaction.

More