Find experience

Sky activities throughout Japan186(In order of popularity)

Review

More

小学生の娘と私(父親)で参加させていただきました。 朝早くから参加して日の出の頃に準備開始。熱気球を組み立てるところから、実際に飛ばし、乗るところまでを体験。「熱気球って実は揺れない!」というようなやってみないと分からないことばかりでした。以前スカイダイビングも経験したのですが、それとはまた違った優雅な空の旅を体験させていただきました。 娘も大喜びで本当に想い出に残る体験をさせていただきました。 今回カメラマンの方もお願いしたので一生残せる想い出となりました。お薦めですよ!

Review

More

最初は自分もできるのか心配でしたが、 インストラクターの方は、優しく丁寧でとても 安心して楽しむことができましたー 安定した姿勢をとるのは難しく感じましたが 短いフライト時間でも少しこつをみつけられた気がするので ぜひ、またやりたいです!! 空を飛ぶ不思議な感覚がなんともいえない快感で 気持ちよかったです。 インストラクターの方が一緒に飛んでくれると上の方まで飛んでいけたり安定感もあり 初心者でもじゅうぶん楽しむことができました!!

Review

More

親切に教えて頂いて、気持ちよくフライト出来ました。 又、遊びたいと思います。

Review

More

初挑戦で「初心者」で即決予約した為実際を見てタンデムにすればよかった、もっと詳しく調べてから予約すればよかったと最初は後悔したもののアットホームな雰囲気でインストラクターさんがとてもよい方で親身に丁寧に優しく指導して頂き子供もとても喜んでいて充実した日になり最終的に子山でも一人で飛ぶ経験を先にさせてよかったと思いました。 手作りの昼食もおいしかったです。 また利用させて頂きます。天気のいい日にタンデムやりたいです。

Review

More

I experienced it for the first time with my daughter of a fourth grade primary school. It was half a day course and it took around 2 to 3 hours, so it was explained at 9:30 to 12:30, and explained · It will be able to fly around 2 hours even if there are some things? I thought. It was explanation from 9:30, and it was 11 o'clock when we moved. Movement is rather near, so there is not much movement distance. I only flew 3 times. There is not much height or flight time, and if it is 7000 yen, one jump is 2000 yen a little? What? It seems that you can only fly four times at a time from one time in the number of people or wind environment. I was sorry to think that I could fly a bit more. I heard that the rudder (driving?) Was clumsy as I heard the explanation on the day. I was pleased that my daughter was happy as well.

Review

More

初めて22mの小山からショートフライトをしました。 スタッフのみなさんがとってもやさしく安心して楽しむことができました。 この後はバギートレッキングにチャレンジしまーす!!

Review

More

したにも関わらず、温かく迎えて頂いてありがとうございました! わかりやすい説明で気持ち良く飛ばしてもらえました! 次は一日コースで予約したいと思います!

Review

More

At the beginning such as change of time and place, I felt uneasy but felt that there was no choice because it is natural because it can not fly without ride and there is no wind. I was impressed to explain politely during flight. Sea turtles were also seen. I recommend you make a reservation with a margin in time.

Review

More

1時間のフライトを体験しました! スタッフのみなさん気さくな方たちで、 気球に全く無知で初挑戦の私の質問にも楽しく答えてくださったり、フライト中も景色を説明してくださったりと、スタッフの方とのお話も楽しめました! 気球の準備を見ている段階からフライトの着陸や片付けのちょっとしたお手伝いまで全て貴重な経験でした!

Review

More

The weather was nice and the scenery was very good. It was a very good memory. The instructors were also able to fly with a relaxed feeling. Thank you very much.

Review

More

奄美の海とあったかい人たちが大好きです! 今回の旅でもっともっと奄美が大好きになりました‼ いつもはダイビングで海を楽しんでいたのですが、空からの海も最高に楽しめました‼空からでしか見られない景色に心を奪われました‼ あんなにウミガメがいーっぱい見られるなんて!リーフもハッキリ見えてキレイでした♪また違った海を感じることができました! 初体験でしたが、happy sky山田さんの丁寧な説明、確かな技術と経験から溢れる安心感で、素敵な時間を過ごさせて頂きました!とても幸せな気持ちになりました♪ありがとうございました♪ また奄美に来ます!そのときはまた宜しくお願いします♪

Review

More

初めてパラグライダーを体験しました! 当日は快晴で、アウトドア体験日和でした! 最初にレクチャーを受けて、いざ初フライト。 空に飛び立った瞬間習ったことが一気に頭から吹っ飛んでしまい焦りましたが、無事?着陸。 予想していた感覚を上回った気持ちよさにビックリ! また体験・練習して上手くなりたいと思いましたー。

Review

More

You have to experience a tandem flight! Instructor but I was assured that there, but a high place had gone to see the ground far so very good and because it is not first, I was a little scared (laughs), and take a look at the gingerly around in the words of Mr. instructor, superb view! ! Became the best memories together also exhilarating sense of flying!

Review

More

初体験で緊張しましたがとても楽しかったです。 また利用したいです

Review

More

It was a very nice flight. If I say one thing, if you let us know the location of the parking lot early, I thought that it would not have to be reopened. The scenery was good, the instructors were also very nice people, and I had a wonderful memory.